Är Det Okej?

Kvällen före bröllopsdagen drog de, som brukligt är, iväg mig på en möhippa och då sprängdes däremot alla våra tidigare gränser och det blev verkligen en oförglömlig afton på många sätt.Vi stod utanför en sex-butik som också skyltade med “non-stop-bio”. Två unga, snygga tjejer dök upp på duken och till någon tråkig syntmusik började de smeka av varandra kläderna.De hette Sara och Anna, också de medlemmar i samma rörelse, fast de hade då redan hunnit med att gå kyrkgången fram. Jag var helt uppfylld av kuk och mitt i alltihop kom jag att tänka på min man som just nu förberedde sig som bäst inför bröllpopet. Jag kunde knappt vänta tills jag skulle åka och besöka Anna och Sara nästa månad! Tjejerna på duken låg på en stor säng, helt nakna och tätt omslingrade.
Han riktade åter in sin påle mot ringmuskeln och som i slow-motion öppnades min stjärt mer och mer tills den svalde ollonet för att sedan åter sluta sig något, hårt kramade runt flänsen. Vi slog oss ner längst bak och det tog en stund för ögonen att anpassa sig till det skumma ljuset. Han stönade ljudligt och då Sara plötsligt sög in hela hans kuk i munnen gick det för honom.

Det trevliga med att köpa ut 8

Tog tag om hennes trosor och började dra av dom.

Vi gjorde som hon sa och medans Melanie rengjorde min kuk från sina analsafter gned Sanna in Lisas analrosett med saliv.Jag följde snart efter henne och mötte henne mellan rummen. Hon följde lite motvilligt med. Viskade Lisa.Jag hade inte långt kvar själv och pumpade på men Sanna stoppade mig.Morgonens händelser hade producerat extra mycket sperma och det sprutades flera saftiga spermasträlar i den trånga röven. Hon hade på sig en vanlig t-shirt och ett par sportshorts.När jag nu tryckte på gick det lättare. Hon vill så gärna ha din kuk.

– E inte mamma hemma? Sekunder senare fick Lisa sin andra orgasm. När hon kände lukten från den så ville hon så gärna smaka safterna som redan hade bildats på fittan.

Här fanns så det räckte och blev över – i massor! Han garvade ännu mer. Är det okej? Hela tiden smekte han intensivt min kropp. Hej, jag heter Åsa Levin och är nitton år. Hans läppar slöt sig om ena bröstvårtan och jag ville bara tjuta som ett skenande ånglok av lust men luften hade liksom tagit slut. Bröstvårtorna glodde honom rätt i ansiktet som två jätteögon. Den var extrem!! Jag nickade till svar och försiktigt som om det varit en levande varelse tog han av den och lade den på hallstolen. Han luktade gott av herrparfym, det var inte alls samme Ragnar som på jobbet, nä… detta var en riktig macho man.

– Du är en makalös tjej, Åsa! Och den baken gubbar?! Du är den bäste superälskare jag haft!

– Gärna en gång till efter att jag fått vila mig en stund… och en till… och en till… Jag fnittrade till. Visst spelar storleken ingen roll, det är sant, men ändå har jag som kvinna en längtan efter att bli uppfylld av en kuk, att känna den inta varenda vrå och skrymsle nertill.

Leave a comment